Previous Next

Arculattervezés

Az alapvető arculati elemek meghatározó hatással vannak a cég jelenére és jövőjére. Ezért az arculattervezés területén stratégiai partneri szerepre törekszünk.

Értelem szerűen az üzleti stratégia nem tartozik szorosan az arculattervezés területéhez, de minden arculattervezési projekt, amely nem egy jól megalapozott üzleti stratégia szolgálatában áll, csak kidobott pénz. Egy sikeres stratégia kialakításához viszont nélkülözhetetlen a marketig szempontok érvényesítése.

Egy jó üzleti és marketing stratégiából már természetesen következnek olyan tanulságok, célok, célcsoport-elvárások, amelyek meghatározzák azt, hogy az arculatról való gondolkodás milyen utakon indulhat el.

Igény esetén ezért is nyújtunk segítséget egy vállalat küldetésének és jövőképének, valamint pozícionálásának, márkaszemélyiségének, legfőbb üzenetének meghatározásában is.

Mindezek konkrét márkanévvé, márkaértékekké és márkaszlogenné formálása már egyértelműen a kommunikációs szakemberek feladata. A kialakult verbális alapokat a színek, a formák, a képek és a tipográfia nyelvére tervezőink tudják lefordítani. A cég teljes vizuális világát próbáljuk megteremteni, az alap arculati elemektől kezdve a kommunikációs arculatig, az eladási és a munkakörnyezet kialakításáig.

Search